x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
יצירת קשר
חיפוש באתר

מה חשוב לדעת על נשירת שיער?

השיער הוא סיב חלבון שצומח משכבת העור העליונה בקרקפת והוא מכיל חומרים שונים כגון מינרלים, ויטמינים וחומצות אמינו. השיער משפיע על המראה החיצוני שלנו, הדימוי העצמי ועוד. יחד עם זאת ישנם לא מעט גורמים המשפיעים על מראה השיער שלנו, אורך חיי השערה ובריאותה ולכן חשוב לדעת לזהות ולטפל בהם בזמן על מנת שלא ייגרם נזק למראה האסתטי שלנו.

באתר שלפניכם אנו שמחים לספק לכם את כל המידע שרציתם לדעת על שלל הנושאים הקשורים לטיפוח ובריאות השיער שלכם. באתר אתם יכולים למצוא מידע אודות הבעיות האופייניות לשיער, סוגי שיער, טיפוח שיער, טיפולים שונים לשיער וטיפים לשמירה על מראה בריא ובוהק של שיערכם.

סקפטי? לא מאמין שאפשר לעשות משהו בשביל לעצור את הנשירה? באתר NoGal תוכלו לקרוא ולהכיר מקרוב מגוון פתרונות לתופעות של נשירת שיער אצל גברים או נשים. החל מתרופות ותכשירים דרך מגוון טיפולים טבעיים והכל במטרה לסייע לך להתגבר על נשירת השיער ותופעות ההתקרחות. צוות האתר ישמח לסייע ולהפנות אותך אל יועץ אישי, טריקולוג מקצועי, שישמח לסייע לך באופן אישי.

נשירת שיער ואנחנו...

נשירת שיער וכן התקרחות הן בעיות שרבים חוששים מפניהן. לא מעט נשים מסתכלות על הכרית בבעתה כאשר הן קמות בבוקר ומגלות ערימת שיער על הכר. בדומה גם גברים רבים חוששים שהמפרצים החדשים בשערם יפגעו במראה החיצוני שלהם.

יחד עם זאת, חשוב לדעת שזיהוי מוקדם וטיפול בזמן יכולים להוריד את הסיכון של נשירת שיער או התקרחות.

חשוב להפריד בין הגורמים לנשירת שיער אצל נשים ובין התקרחות גברית. אצל 60% מהגברים בישראל הסיבה להתקרחות היא גנטית. לעומת זאת, רק אצל 40% מהנשים המקור לבעיית הנשירה הוא גנטי.

גורמים נפוצים אחרים לנשירת שיער הם מצב נפשי קשה, זרימת דם לקויה לקרקפת, הריון, לידה, תזונה לקויה ועוד. באתר שלנו תוכלו למצוא פירוט מדויק ומפורט יותר לגבי הקשר בין כל אחת מהסיבות המנויות ושיער הראש שלכם וכן פתרונות אפשריים לבעיה.

כיצד ניתן לטפל בנשירת שיער והתקרחות?

בשוק קיים מגוון רחב של אמצעים לטיפול בבעיות נשירת השיער וההתקרחות החל מטיפולים תרופתיים או תכשירים קוסמטיים וביו קוסמטיים ועד השתלות שיער או חבישת פאה. לא כל פתרון מתאים כמובן לכל אחד. גם אם אתה סקפטי, באתר NoGal תמצאו מידע על כל אחת מאפשרויות הטיפול הקיימות, יתרונותיה, חסרונותיה, למי היא מתאימה ועוד.

איך אפשר לשמור על השיער ולמנוע את נשירתו?

באתר שלפניכם תוכלו למצוא עצות רבות כיצד לשמור על שערכם, אך ריכזנו לכם גם כמה עצות כלליות, כאלה שיסייעו לשמור על בריאות השיער לאורך שנים רבות.

כמו שראיתם גם הבריאות הנפשית משפיעה על שערנו לכן חשוב להקפיד לנהל שגרת חיים רגועה ככל הניתן, להפחית עומסים ולחצים ולנסות לשמור על מצב רוח. בדומה נשירת שיער אצל נשים יכולה להתרחש גם לאחר הלידה ובגיל המעבר.

גורם נוסף שמשפיע על השיער הוא המזון שאנו מכניסים לגוף. על מנת לצמצם את הסיכוי לנשירת שיער חשוב להקפיד לצרוך כמות מספקת של ויטמינים ומינרלים לצד מזונות בריאים. ישנם מי שממליצים גם על צריכת מוצרים אורגניים משום שאלו לא רוססו בחומרים שעלולים לפגוע במערכות הגוף השונות. אחרים ממליצים גם על פנייה לאיש מקצוע בתחום הנטורופתיה כדי לבחון האם נטילת תוספי מזון מסוימים תוכל לסייע נגד נשירת שיער.

שערות על הכרית הן תופעה נורמאלית ומוכרת. מדי יום, נושרות לפחות מאה שערות ואחרות תופסות את מקומן במחזור צמיחה של שלושה עד חמישה חודשים. הבעיה האמיתית שלך מתחילה כאשר קצב הנשירה מהיר מקצב החידוש והצמיחה. זוהי התקרחות גברית או בעיה של נשירת שיער.

אנו מאחלים לכם גלישה פוריה, מועילה ובריאה!